/ registrácia

svet slovenského interiéru

Hľadaný reťazec sa nenašiel
zadajte čo hľadáte a vyberte v ktorej časti stránky
nákupný košík
0 ks / 0,00

Neprehliadnite!

 

Fotky výrobkov? Nepodceňujte ich.

V dnešnej „internetovej dobe“ je nesmierne dôležité mať pre svoj obchod kvalitne nafotené produkty. Je to prvé, čo pri hľadaní produktu Váš zákazník uvidí a aj na základe prvého dojmu sa rozhodne, či daný výrobok kúpi alebo nie.

Na internete totiž platí, viac než kdekoľvek inde, že obsah je kráľ a všetko mu musí být podriadené. Ak je ale kráľ neupravený, v špinavých šatách a nie je ho dobre vidieť, je to zlý kráľ. Nebudeme mu dôverovať a nepresvedčí nás o svojich schopnostiach.

 

Ako na ne

Zákazníkov na webe zaujímajú vaše produkty. Ale ak im ich nenaservírujete na zlatom podnose, čiže úhladne graficky spracované, opatrené relevantnými informáciami a predovšetkým presvedčivým obrázkom, nekompromisne odchádzajú.

Celý význam kvalitného obsahu webu postaveného na skvelých fotografiách smeruje k počtu zákazníkov, ktorí s Vami uzavrú obchod. Uzavrú ho práve s Vami, pretože dokonale poznajú váš produkt alebo budú vedieť, ako to u Vás v skutočnosti vyzerá. Ocenia, že im poskytujete o sebe a svojom produkte maximum kvalitných a hlavne pravdivých informácií.

Je dokázané, že správny výber fotiek a ich použitie má priamy vplyv na zvýšenie obratu online predaja.

Ani investícia do kvalitných fotografií nemusí byť taká veľká. Stačí si len dobre premyslieť, ktoré produkty sú kľúčové, a tie vhodne umiestniť na web. Aj tu platí pravidlo, že menej je niekedy viac, preto nie je nutné zhotovovať tísíce fotografií.

1. Kvalitné fotky nie sú zadarmo. Skúste osloviť profesionálneho slovenského fotografa (alebo aspoň priemerného), ktorý Vám nafotí autentické fotky. Suma za jeho honorár sa Vám rozhodne vráti.
2. Ak máte aspoň minimálne umelecké cítenie a trochu trpezlivosti, kdekoľvek na internete nájdete návody, ako správne fotografovať produkty. A ani superdrahý fotoaparát nemusí byť podmienkou. Ide skôr o využitie svetla, uhla fotenia či úprav v počítači.
3. Máte vo firme alebo v rodine niekoho, kto má fotenie ako koníček? Dajte mu možnosť, aby sa trochu pohral, a nafotil Vám výrobky. Ľudia, ktorí fotia zo záľuby, sú veľmi kreatívni.



Ako ich pridať na origimu?

Nachádzame sa v profile a kliknutím na „pridať výrobok“ sa dostávame do tej najdôležitejšej časti, čo sa záujemcov o vaše výrobky týka. Čím viac si dáte záležať na vyplnení položiek a hlavne pridaní adekvátnych a kvalitných fotografií, tým sa Vaše šance na predaj zvyšujú.

1. Klikneme na tlačidlo
“nahrať obrázok“. Fotografie je možné pridávať jedine vo formáte jpg. Názov nesmie obsahovať medzery (môžete nahradiť podtržníkom _ ) ani diakritiku. Maximálna veľkosť nahrávanej fotky je 500 kB. Minimálne rozmery sú 455x455 px, odporúčaných je 1000 px. Náhľad na fotku na stránke bude štvorcový.




2. Po načítaní fotky vyberieme požadovaný štvorcový výrez. Orezávací štvorec sa dá zmenšovať, zväčšovať a naťahovať do všetkých strán, až kým nenájdeme to správne umiestnenie foteného predmetu.




3. Pre uloženie vybranej časti fotografie stlačíme „save“ pod obrázkom.




4. Obrázok je na mieste. Ale aby mal nádejný kupujúci lepšiu predstavu o výrobku, pridáme viac fografií. Najlepšie fotografie z viacerých strán, aby lepšie videl proporcie daného predmetu. Ak má výrobok zaujímavý detail, pridáme aj jeho priblíženú fotografiu.




5. Z pohľadu kupujúceho to bude asi takýto pohľad. Hneď mu bude jasné, o aký tvar a proporcie ide. Čím viac vidí na fotografiách a v popise, tým sa šance na predaj zvyšujú.




6. Nezabudnite popísať rozmery výrobku, materiál, resp. vyplniť správne všetky položky v pridávaní produktu a napokon stlačiť tlačidlo „uložiť zmeny“. A potom už len trpezlivo čakať.